مصور از نامهای خداوند متعال است. هو الله الخالق الباری المصور له الاسماء الحسنی (حشر 24)
اوست که جهان هستی را به مثابه یک پروژه بزرگ مصور کرده است. و از آنجایی که از روح خود در انسان نیز دمیده، این صفت را در وی به ارث نهاده است.
و انسان می تواند خلق کند و مصور کند. ماییم که یک تصویر ذهنی را با اراده خود به طرح و پروژه تبدیل می کنیم و آن را در دنیای واقعی مصور می کنیم.
ما مصورسازان پروژه هستیم.
شرکت مصورسازان پروژه دارای گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور می باشد.
زمینه های اصلی فعالیت شرکت:
- مدیریت طرح (MC)
- طراحی و پیاده سازی سیستمهای مدیریت پروژه سازمانی (Enterprise Project Management)
- پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
- طراحی ، پیاده سازی و اجرای سیستمهای برنامه ریزی و کنترل پروژه (Planning & Project Control)
- پیاده سازی سیستم مدیریت سرمایه و جریان نقدینگی (Cash Flow Management)
- برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ، برنامه ریزی و کنترل پروژه و مهندسی صنایع
- مدیریت دعاوی پروژه ها (Claim Management)
چشم انداز شرکت (Vision)
- آرمان شرکت عبارتست از تبدیل شدن به یکی از 100 شرکت برتر فنی مهندسی پروژه محور در کشور تا سال 1410
- ما تصمیم داریم با تبدیل شدن به یکی از شرکتهای طراحی ، مشاوره خرید و اجرا (EPC) با حضور فعال در بازار جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه مدیریت پروژه و مدیریت طرح (MC) به مشتریان خدماتی عالی ارائه دهیم.
- ما در نظر داریم با ارائه خدماتی متمایز و درخور نیاز مشتریانمان اعتماد و اطمینان آنان را سرمایه کار خود قرار دهیم.
ماموریت (Mission)
- مدیریت طرح (MC)
- اجرای سیستم مدیریت سرمایه در شرکتها، سازمانها و بنگاههای اقتصادی.
- مشاوره ، طراحی پیاده سازی و اجرای سیستمهای مدیریت پروژه سازمانی بر اساس استانداردهای روز دنیا
- برنامه ریزی و کنترل پروژه
- آموزش مهندسین جوان و ایجاد زمینه اشتغال آنان و مشاوره به مدیران ارشد سازمانها براساس استاندارهای مدیریت پروژه
اهداف استراتژیک شرکت (Objectives)
اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت و استراتژی تحقق اهداف آن به شرح ذیل می باشد:
اهداف بلند مدت شرکت:
- دستیابی به سهم وسیعی از بازار مشاوره و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و PMIS
- اجرای موفقیت آمیز از طریق زمانبندی دقیق ، ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه ها
- استفاده از تکنولوژی نوین در ارائه خدمات بهتر به مشتریان
- ارتقاء کیفیت اجرای پروژه ها تا سطوح قابل قبول مراجع معتبر و بین المللی
- ایجاد اشتغال مناسب در بخش خدمات فنی و علمی کشور
- ایجاد تحول در نحوه ارائه گزارشات و انجام خدمات کارشناسی و فنی
- دستیابی به بالاترین مدارج عالی مشاوران خدمات کارشناسی و فنی
- شرکت در مناقصات بین المللی
- ارائه خدمات برون مرزی و کسب درآمد ارزی برای کشور
- انجام فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی مرتبط با زمینه های فعالیت شرکت در جهت اعتلای علمی کشور و دستیابی به استاندارد های جهانی
- دستیابی به استانداردهای مورد نیاز شرکت های بین الملی
- ایجاد آرشیو معتبر اسناد و مدارک فنی و علمی در سطح کشور مطابق با استانداردهای بین الملی
اهداف میان مدت شرکت:
- جلب اعتماد مشتریان از طریق کیفیت خدمات
- حضور فعال و قابل قبول در بازار و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها
- دستیابی به روش های نوین انجام مطالعات و ارائه خدمات کارشناسی و فنی و مشاوره ای
- دستیابی به سطح بالای بهره وری
- ایجاد نظام مبادله اطلاعات و مشارکت در خدمات با موسسات مشابه و دانشگاه
- آموزش نیروی انسانی در دوره های تخصصی جهت ارتقاء کیفیت نیروی متخصص
- عضویت در مجامع علمی، فنی و حرفه ای، شرکت در سمینار ها و کنفرانس های علمی داخلی و خارجی و تلاش در جهت ارتقاء سطح علمی فعالیت های حرفه ای
- انتشار کتب و نشریات تخصصی در زمینه فعالیت های علمی و فنی کشور
اهداف کوتاه مدت شرکت:
- توسعه کمی فعالیت ها
- افزایش مستمر کیفیت خدمات به مشتریان
- افزایش راندمان کاری
- توسعه نیروی انسانی بوسیله جذب و تربیت نیروهای متخصص درشرکت از طریق آموزش و R & D
- توسعه فضای کاری
استراتژی شرکت در جهت دستیابی به اهداف:
- حرکت در جهت توسعه فرهنگ و ارزش های ملی میهنی
- عرضه خدمات کارشناسی و فنی مشاوره ای با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت
- به روز شدن با آخرین دستاوردهای علمی و فنی در جهت ارتقاء سطح فعالیت های حرفه ای
- ارزیابی و بازنگری مداوم گام ها و مراحل پیشرفت به منظور تطابق با اهداف و سیاست های شرکت
سیاست های راهبردی
- بهبود مداوم کیفیت ارائه خدمات
- جلب رضایت کارفرمایان از طریق رعایت الزامات قراردادی
- پشتیبانی کارفرمایان پروژه ها با ارائه راه حل های موثر و اقتصادی
- نهادینه کردن تفکر مشتری مداری در بین پرسنل شرکت
- تحصیل حسن سابقه و ایجاد تعامل حداکثری
- رعایت الزامات قانونی در ارائه خدمات
- تحویل به موقع خدمات مطابق با تعهدات قراردادی
- آموزش مستمر و ارتقا سطح دانش نیروی انسانی
- نهادینه کردن فرهنگ پویایی و توسعه سیستم مدیریت کیفیت
خط مشی و اهداف مدیریت تضمین کیفیت
اصول کلی خط مشی مدیریت تضمین کیفیت ، تلاش در جهت آبادانی میهن اسلامی، تغییر و تحول نوین در ارائه خدمات مهندسی به منظور بهبود آن و ارائه خدمات مهندسی با کیفیت مطلوب و رضایت مندی کارفرمایان می باشد. به منظور تحقق اهداف فوق، مدیریت شرکت مصمم است ضمن تامین الزامات استاندارد (ISO 9001:2008) و ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت بر اساس این استاندارد، بهبود مستمر سیستم تضمین کیفیت را تحقق بخشیده و در این راستا اصول و اهداف ذیل را همواره مورد توجه قرار خواهد داد:
- تلاش در جهت تداوم ارتقاء کیفیت خدمات مهندسی منطبق بر استاندارد ها و معیارهای داخلی و بین المللی مورد نیاز کارفرما و ارتقاء سطح رضایتمندی کارفرمایان محترم پروژه ها
- استفاده از مدیران و پرسنل متعهد، متخصص، توانمند، کارآمد و ارتقاء سطح علمی و عملی آنها به وسیله انتقال تجربه، برگزاری دوره های آموزشی، شرکت در سمینار ها و نمایشگاه های تخصصی و ارتباط موثر با مجامع علمی و حرفه ای داخل و خارج شرکت
- پشتیبانی کارفرمایان با همراهی دوشادوش و ارائه راه کارهای نوین و مقرون به صرفه با تکیه بر تجارب اندوخته شده و استفاده از دانش روز
- ارتقاء و افزایش رتبه های موجود در زمینه خدمات مشاوره
- تلاش در جهت حفظ نیروهای سازمانی و افزایش سطح رفاه و شکوفایی و پیشرفت همه جانبه پرسنل و مشارکت موثر آنها در فعالیت ها و اهداف کیفی شرکت
بدیهی است، استقرار سیستم مدیریت کیفیت و دستیابی به اهداف فوق در سایه همکاری و هم فکری صمیمانه همکاران و گروه های کاری مختلف میسر می گردد. در همین راستا این شرکت با تمامی مدیران و کارکنان خود تعامل لازم را دارد تا کلیه فعالیت ها و عملکرد شرکت همسو با اهداف فوق الذکر در مسیر تعالی حرفه ای پیش رود. لذا مدیریت شرکت متعهد است همواره از انتشار و اجرای این خط مشی در سرتاسر سازمان اطمینان حاصل نموده و در جلسات بازنگری مدیریت تداوم و بهبود مستمر آن را تضمین نماید.