پژوهش و توسعه ناجی / پیاده سازی و آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM2013 )

نصب قفل سخت افزاري نرم‌افزار Customer Relationship Management 2013 باتقويم شمسي و با تعداد کاربر نامحدود و قابلیت های نرم افزاری ذیل :

نصب Microsoft Dynamics CRM

  • نصب CRM همراه نصب و تنظیمات Email Router ، Outlook Client
  • پیکربندی سخت افزاری وتنظیمات نرم افزاری سرورهای جانبی لازم پیش از نصبCRM

آموزش مفاهیم و ابزار مقدماتی

  • مفهوم Account، Contact، Lead، Opportunity
  • آشنایی با Activity ها
  • تغییر و ایجاد داشبورد های سفارشی
  • بررسی امکانات میزکار CRM

آموزش مراحل و ابزار بازاریابی در CRM

  • تدوین و مدیریت ادبیات فروش و بازاریابی
  • ایجاد و مدیریت لیست های تخفیف
  • ایجاد و مدیریت لیست های قیمت متنوع
  • آشنایی با امکانات به کارگیری چندین واحد پولی در پروسه بازاریابی و فروش Multi-Currency
  • مدیریت محصولات و افزودن محصولات جدید و کاتالوگ محصولات
  • ساخت سریع و ساده کمپین ها
  • ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی
  • ایجاد و مدیریت لیست های بازاریابی
  • ایجاد سرنخ های تجاری از روی اطلاعات خام گرداوری شده بازاریابی

آموزش مراحل و ابزار فروش درCRM

  • ایجاد اهداف تجاری و مدیریت هدفگذاری توسط معیارهای اهداف
  • مدیریت واعمال تخفیفات، مالیات، هزینه های حمل و سایر هزینه ها
  • ایجاد و مدیریت فاکتورهای فروش
  • ایجاد و مدیریت سفارش ها
  • ایجاد و مدیریت پیش فاکتورها
  • ایجاد و نگهداری اطلاعات رقبا بر اساس فرصت های تجاری و محصولات و مشتریان
  • ایجاد شرکت ها و افراد مرتبط و فرصت های بلقوه فروش از روی سرنخ های تجاری

آموزش مراحل و ابزار سرویس و خدمات پس از فروش در CRM

  • ایجاد و مدیریت تقویم خدماتی و برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش
  • مدیریت و زمانبندی منابع و تجهیزات و اختصاص آنها به مشتریان
  • مدیریت پایگاه های دانش و مقالات سرویس کاران
  • مدیریت قرارداد های سرویس
  • تعریف انواع خدمات و سرویس های قابل ارائه

آموزش سفارش سازی و بومی سازی CRM

  • ویرایش فرمها و فیلدهای CRM
  • ایجاد و اضافه نمودن موجودیت، فرم، فیلد،نماها، نموار و تغییرات سفارشی
  • ایجاد چندین فرم سفارشی با دسترسی های مجزا بر روی یه موجودیت

آموزش تنظیمات CRM

  • بررسی تنظیمات کاربری CRM
  • اضافه کردن و تعریف کاربران و تیم های کاربران
  • تعریف ساعات کاری کاربران و تقویم و تعطیلات کاری
  • تعریف دوره های مالی، واحد های پولی،موضوعات و دسته بندی های کاری و نقشها و ارتباطات کاری و انسانی
  • تعریف سایت های کاری و قلمرو های تیم های مختلف عملیاتی
  • تعریف تجهیزات و ابزار و گروه بندی منابع سازمان