استقرار سامانه مدیریت وظایف و کنترل پروژه های سازمانی/داده پردازی فن آوا

درباره شرکت داده پردازی فن آوا:

شرکت داده پردازی فن آوا از سال 1382 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات انتقال دیتا و سرویسهای جانبی آن آغاز کرده است و در حال حاضر دارنده پروانه خدمات انتقال دیتا (PAP) در سطح کشور میباشد.

چشم انداز: ایجاد شبکه بزرگ و مطمئن دسترسی به اینترنت پرسرعت در سطح ملی

 برنامه ها:

 مطالعات، امکان سنجی و طراحی شبکه ملی با توجه به نیازهای جامعه
تأمین تجهیزات از شرکتهای معتبر خارجی و داخلی
جذب نمایندگان فعال و باتجربه در خصوص ارائه سرویس از طریق ADSL و VPN
طراحی، نصب و راهاندازی تجهیزات مورد نیاز در مراکز مخابراتی جهت ارائه سرویس
به روز رسانی و نگهداری شبکه براساس استانداردهای جهانی
ارائه سرویس به مشترکین از طریق نمایندگان و پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام سال
تعامل ویژه با سازمانها و بنگاههای بزرگ اقتصادی جهت ارائه سرویس مطمئن به آنها
ارائه سرویسهای ارزش افزوده
ایجاد مشارکت استراتژیک با اپراتورهای مختلف در جهت ایجاد بستۀ سرویس به مشتریان
  تکنولوژی های مورد استفاده:

استفاده از تکنولوژی نسل سوم IP-DSLAM و  روترهای باقابلیت IP-MPLS
امکان ارائه VPN بر اساس تکنولوژی VPLS و IP-MPLS

 سرویسها:

ارائه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر xDSL به مشتریان خانگی، شرکتهای کوچک و سازمانهای بزرگ
ایجاد شبکههای اختصاصی VPN لایه 2 و لایه 3 به سازمانهای با شعب متعدد
سرویس ترکیبی ADSL،VSAT و Wimax بصورت VPN و با تکنولوژی VPLS برای سازمانهایی که نیاز به ضریب دسترسی 99.99%  دارند.
ارائه سرویسهای IPTV و (VOD (VideoonDemand
خدمات ارائه شده توسط شرکت مصورسازان به داده پردازی فن آوا:

نصب، راه‌اندازی و پیکره‌بندی نرم‌افزارهای مورد نیاز

نصب، راه اندازی و پیکره بندی Microsoft SharePoint 2013
نصب، راه اندازی و پیکره بندی Nintex Workflow 2013
نصب و راه اندازی نسخه فارسی ساز و تقویم هجری شمسی نرم افزار SharePoint 2013, Project Server 2013
تحت شبکه و وب برای تعداد کاربران نامحدود

استقرار سیستم مدیریت وظایف و کنترل پروژه‌های سازمانی

امکان تعریف طرح ها و پروژه‌های مختلف به تعداد نامحدود
تعریف پروژه‌ها براساس استراتژی‌های سازمان
سطح بندی از سطح برنامه‌های کلان تا پروژه‌ها و سپس ریز فعالیت‌های یک پروژه
ایجاد فضایی مجزا برای تمامی پروژه های سازمان (مرکز پروژه ها) و نمایش وضعیت تمامی پروژه‌های سازمان بصورت یکپارچه در آن
امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران در نرم‌افزار
امکان اضافه کردن هر گونه فیلد دلخواه به عنوان مشخصات پروژه توسط فروشنده (بصورت رایگان)
ایجاد امکان تعریف وظایف خارج از پروژه‌ها، مسئول وظیفه و پیگیری وظایف تخصیص داده شده، وظایف دارای تأخیر و دیگر موارد لازم به فراخور فعالیت شرکت خریدار
کنترل برنامه زمانبندی پروژه ها
امکان تخصیص هر یک از فعالیت‌ها به افراد و ورود سایر اطلاعات ضروری مرتبط به فعالیت مانند زمان، هزینه، وزن و …
کارتابل شخصی برای افراد
ورود اطلاعات پیشرفت توسط هر فرد به صورت جداگانه و با استفاده از سطح دسترسی تعریف شده برای وی
امکان استفاده از وب سرویس در برنامه برای فراخوانی اطلاعاتی مانند حضور و غیاب افراد و …
امکان ارسال اطلاعات به Mail Server
ورود اطلاعات پروژه‌ها از فایل اکسل در جدول بانک اطلاعاتی Sharepoint در ابتدای راه‌اندازی نرم‌افزار
قابلیت ارسال اطلاعات و گزارشات به Excel و Access
مقایسه پیشرفت برنامه ریزی شده و پیشرفت واقعی برای هر فعالیت یا پروژه (Plan & Actual)
ارائه شاخص های عملکرد هر فعالیت و هر پروژه
محاسبه میزان تاخیرات هر فعالیت و هر پروژه
گزارش‌ وضعیت وظایف به تفکیک مراکز مسئولیت و افراد
گزارش جدولی وضعیت عملکرد پروژه ها
گزارش نموداری مقایسه پیشرفت برنامه ریزی شده و پیشرفت واقعی پروژه‌ها به تفکیک هر بخش از سازمان
گزارش نموداری شاخص عملکرد پروژه ها به تفکیک هر بخش از سازمان
گزارش عملکرد واحدهای سازمان (با تجمیع پروژه ها بر اساس اوزان پروژه ها)
گزارش نموداری برآورد مالی طرح ها و پروژه ها
سفارشی سازی فرم ها و روال های مورد نیاز کارفرما از جمله:

ایجاد گردش کارهای مورد نیاز بر اساس سطح دسترسی افراد در پروژه‌های مختلف شامل پیشنهاد پروژه و تصویب آن، برنامه‌ریزی و تعیین شناسنامه پروژه و تخصیص منابع مالی و انسانی به پروژه، کنترل مستمر پیشرفت پروژه با امکان اختصاص اسناد مربوط به هر پروژه به فعالیت‌ها ، بررسی درخواست تغییرات در محدوده پروژه، و اختتام رسمی آن در کنار مستندسازی تجارب پروژه
طراحی کارتابل مدیرعامل بر اساس نیاز خریدار
نمودار منحنی S به تفکیک پروژه‌ها
طراحی گرافیک اختصاصی برای خریدار

قبلی