مصور از نامهای خداوند متعال است. هو الله الخالق الباری المصور له الاسماء الحسنی (حشر 24)
اوست که جهان هستی را به مثابه یک پروژه بزرگ مصور کرده است. و از آنجایی که از روح خود در انسان نیز دمیده، این صفت را در وی به ارث نهاده است.
و انسان می تواند خلق کند و مصور کند. ماییم که یک تصویر ذهنی را با اراده خود به طرح و پروژه تبدیل می کنیم و آن را در دنیای واقعی مصور می کنیم.

ما مصورسازان پروژه هستیم.
شرکت مصورسازان پروژه دارای گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور می باشد.

زمینه های اصلی فعالیت شرکت:

  • مدیریت طرح (MC)
  • طراحی و پیاده سازی سیستمهای مدیریت پروژه سازمانی (Enterprise Project Management)
  • پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
  • طراحی ، پیاده سازی و اجرای سیستمهای برنامه ریزی و کنترل پروژه (Planning & Project Control)
  • پیاده سازی سیستم مدیریت سرمایه و جریان نقدینگی (Cash Flow Management)
  • برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ، برنامه ریزی و کنترل پروژه و مهندسی صنایع 
  • مدیریت دعاوی پروژه ها  (Claim Management)

 

چشم انداز شرکت (Vision)

  • آرمان شرکت عبارتست از تبدیل شدن به یکی از 100 شرکت برتر فنی مهندسی پروژه محور در کشور تا سال 1410
  • ما تصمیم داریم با تبدیل شدن به یکی از شرکتهای طراحی ، مشاوره خرید و اجرا (EPC) با حضور فعال در بازار جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه مدیریت پروژه و مدیریت طرح (MC) به مشتریان خدماتی عالی ارائه دهیم.
  • ما در نظر داریم با ارائه خدماتی متمایز و درخور نیاز مشتریانمان اعتماد و اطمینان آنان را سرمایه کار خود قرار دهیم. 

ماموریت (Mission)

  • مدیریت طرح (MC)
  • اجرای سیستم مدیریت سرمایه در شرکتها، سازمانها و بنگاههای اقتصادی.
  • مشاوره ، طراحی پیاده سازی و اجرای سیستمهای مدیریت پروژه سازمانی بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • آموزش مهندسین جوان و ایجاد زمینه اشتغال آنان و مشاوره به مدیران ارشد سازمانها براساس استاندارهای مدیریت پروژه

اهداف استراتژیک شرکت (Objectives)

اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت و استراتژی تحقق اهداف آن به شرح ذیل می باشد:

اهداف بلند مدت شرکت:

  • دستیابی به سهم وسیعی از بازار مشاوره و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و PMIS
  • اجرای موفقیت آمیز از طریق زمانبندی دقیق ، ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه ها 
  • استفاده از تکنولوژی نوین در ارائه خدمات بهتر به مشتریان
  • ارتقاء کیفیت اجرای پروژه ها تا سطوح قابل قبول مراجع معتبر و بین المللی
  • ایجاد اشتغال مناسب در بخش خدمات فنی و علمی کشور
  • ایجاد تحول در نحوه ارائه گزارشات و انجام خدمات کارشناسی و فنی
  • دستیابی به بالاترین مدارج عالی مشاوران خدمات کارشناسی و فنی
  • شرکت در مناقصات بین المللی
  • ارائه خدمات برون مرزی و کسب درآمد ارزی برای کشور
  • انجام فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی مرتبط با زمینه های فعالیت شرکت در جهت اعتلای علمی کشور و دستیابی به استاندارد های جهانی
  • دستیابی به استانداردهای مورد نیاز شرکت های بین الملی
  •  ایجاد آرشیو معتبر اسناد و مدارک فنی و علمی در سطح کشور مطابق با استانداردهای بین الملی

اهداف میان مدت شرکت:

  • جلب اعتماد مشتریان از طریق کیفیت خدمات
  • حضور فعال و قابل قبول در بازار و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها
  • دستیابی به روش های نوین انجام مطالعات و ارائه خدمات کارشناسی و فنی و مشاوره ای
  • دستیابی به سطح بالای بهره وری
  • ایجاد نظام مبادله اطلاعات و مشارکت در خدمات با موسسات مشابه و دانشگاه
  • آموزش نیروی انسانی در دوره های تخصصی جهت ارتقاء کیفیت نیروی متخصص
  • عضویت در مجامع علمی، فنی و حرفه ای، شرکت در سمینار ها و کنفرانس های علمی داخلی و خارجی و تلاش در جهت ارتقاء سطح علمی فعالیت های حرفه ای
  • انتشار کتب و نشریات تخصصی در زمینه فعالیت های علمی و فنی کشور

اهداف کوتاه مدت شرکت:

  • توسعه کمی فعالیت ها
  • افزایش مستمر کیفیت خدمات به مشتریان 
  • افزایش راندمان کاری
  • توسعه نیروی انسانی بوسیله جذب و تربیت نیروهای متخصص درشرکت از طریق آموزش و R & D
  • توسعه فضای کاری

استراتژی شرکت در جهت دستیابی به اهداف:

  • حرکت در جهت توسعه فرهنگ و ارزش های ملی میهنی
  • عرضه خدمات کارشناسی و فنی مشاوره ای با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت
  • به روز شدن با آخرین دستاوردهای علمی و فنی در جهت ارتقاء سطح فعالیت های حرفه ای
  • ارزیابی و بازنگری مداوم گام ها و مراحل پیشرفت به منظور تطابق با اهداف و سیاست های شرکت

سیاست های راهبردی

  • بهبود مداوم کیفیت ارائه خدمات
  • جلب رضایت کارفرمایان از طریق رعایت الزامات قراردادی
  • پشتیبانی کارفرمایان پروژه ها با ارائه راه حل های موثر و اقتصادی
  • نهادینه کردن تفکر مشتری مداری در بین پرسنل شرکت
  • تحصیل حسن سابقه و ایجاد تعامل حداکثری
  • رعایت الزامات قانونی در ارائه خدمات
  • تحویل به موقع خدمات مطابق با تعهدات قراردادی
  • آموزش مستمر و ارتقا سطح دانش نیروی انسانی
  • نهادینه کردن فرهنگ پویایی و توسعه سیستم مدیریت کیفیت

خط مشی و اهداف مدیریت تضمین کیفیت

اصول کلی خط مشی مدیریت تضمین کیفیت ، تلاش در جهت آبادانی میهن اسلامی، تغییر و تحول نوین در ارائه خدمات مهندسی به منظور بهبود آن و ارائه خدمات مهندسی با کیفیت مطلوب و رضایت مندی کارفرمایان می باشد. به منظور تحقق اهداف فوق، مدیریت شرکت مصمم است ضمن تامین الزامات استاندارد (ISO 9001:2008) و ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت بر اساس این استاندارد، بهبود مستمر سیستم تضمین کیفیت را تحقق بخشیده و در این راستا اصول و اهداف ذیل را همواره مورد توجه قرار خواهد داد:

  • تلاش در جهت تداوم ارتقاء کیفیت خدمات مهندسی منطبق بر استاندارد ها و معیارهای داخلی و بین المللی مورد نیاز کارفرما و ارتقاء سطح رضایتمندی کارفرمایان محترم پروژه ها
  • استفاده از مدیران و پرسنل متعهد، متخصص، توانمند، کارآمد و ارتقاء سطح علمی و عملی آنها به وسیله انتقال تجربه، برگزاری دوره های آموزشی، شرکت در سمینار ها و نمایشگاه های تخصصی و ارتباط موثر با مجامع علمی و حرفه ای داخل و خارج شرکت
  • پشتیبانی کارفرمایان با همراهی دوشادوش و ارائه راه کارهای نوین و مقرون به صرفه با تکیه بر تجارب اندوخته شده و استفاده از دانش روز
  • ارتقاء و افزایش رتبه های موجود در زمینه خدمات مشاوره
  • تلاش در جهت حفظ نیروهای سازمانی و افزایش سطح رفاه و شکوفایی و پیشرفت همه جانبه پرسنل و مشارکت موثر آنها در فعالیت ها و اهداف کیفی شرکت

بدیهی است، استقرار سیستم مدیریت کیفیت و دستیابی به اهداف فوق در سایه همکاری و هم فکری صمیمانه همکاران و گروه های کاری مختلف میسر می گردد. در همین راستا این شرکت با تمامی مدیران و کارکنان خود تعامل لازم را دارد تا کلیه فعالیت ها و عملکرد شرکت همسو با اهداف فوق الذکر در مسیر تعالی حرفه ای پیش رود. لذا مدیریت شرکت متعهد است همواره از انتشار و اجرای این خط مشی در سرتاسر سازمان اطمینان حاصل نموده و در جلسات بازنگری مدیریت تداوم و بهبود مستمر آن را تضمین نماید.